Skip to main content

Buitengewoon verblijven

Algemeen

Hoe ver ligt Hofstede Welland van het strand?

Het strand is hier ongeveer 3,5 km vandaan.

Is het toegestaan om in de accommodatie te roken?

Nee, in geen van onze accommodaties is het toegestaan om te roken.

Is er internet?

Ja, al onze accommodaties hebben een gratis wifi verbinding.

Aankomst/vertrek

Is er een routebeschrijving naar de accommodatie?

U ontvangt deze informatie bij de definitieve reservering.

Vanaf hoe laat kunnen wij inchecken?

U kunt vanaf 16:00 uur inchecken. Eerder inchecken is helaas niet mogelijk.

Wij hebben de tijd nodig om onze accommodaties schoon op te leveren.

Tot welke tijd kunnen wij inchecken?

U kunt inchecken tot 18:00 uur. In overleg is latere aankomst eventueel mogelijk. Neemt u hiervoor contact met ons op.

Waar kunnen wij de sleutel van de gehuurde accommodatie ophalen?

Het adres staat vermeld op uw reserveringsbevestiging.

Hoe laat dienen wij de accommodatie te verlaten?

U dient de accommodatie voor 10:00 te verlaten. Later uitchecken is helaas niet mogelijk. Wij hebben de tijd nodig om onze accommodaties weer schoon op te leveren.

Schoonmaak

Zijn de schoonmaakkosten inbegrepen bij de prijs?

Ja, de eindschoonmaak is altijd in de huurprijs inbegrepen.

Welke schoonmaaktaken dienen wij zelf te doen?

Bij het verlaten van de accommodatie dient u zelf zorg te dragen voor een aantal zaken zoals: bezemschoon achterlaten, afwasmachine leeg achterlaten, linnengoed in de badkamer te verzamelen. Al deze zaken staan ook vermeld in de informatiemap die in de accommodatie ligt.

Inventaris

Wat is er zoal aanwezig bij de accommodatie?

Bij de beschrijving van uw gewenste accommodatie kunt u een overzicht inboedel zien wat er allemaal aanwezig is bij de accommodatie.

Kunnen wij fietsen huren?

Wij verhuren zelf geen fietsen. Er zijn in Renesse en Burgh-Haamstede diverse mogelijkheden om (online) fietsen te huren.

Is er een fietsenberging?

Ja, er is een overdekte, afsluitbare fietsenberging aanwezig.

Is er een BBQ aanwezig bij de accommodatie?

Ja, elke accommodatie beschikt over een eigen bbq.

Kinderen

Zijn er extra voorzieningen voor kinderen?

Ja, er is een groot speelveld met een trampoline voor de kinderen.

Is er een campingbed/kinderstoel aanwezig in de woning?

Deze staan niet standaard in onze accommodaties maar kunnen tegen een kleine vergoeding gehuurd worden. Dit kunt u tijdens het reserveren bijboeken.

Is er linnengoed beschikbaar voor de campingbedjes?

Nee dit is niet voorhanden, dit dient u zelf mee te brengen.

Is er linnengoed voor kinderen onder de 3 jaar aanwezig?

Nee, voor alle personen van 3 jaar en ouder is er bedlinnen aanwezig voor kinderen onder de 3 jaar kunt u eventueel extra linnen bijbestellen.

Huisdieren

Zijn huisdieren toegestaan in de accommodatie?

Wij verhuren enkele accommodaties waar een huisdier welkom is.

Worden er extra kosten voor een huisdier gerekend?

Ja, er worden extra kosten gerekend indien u een huisdier meeneemt. De extra kosten worden vermeld tijdens het reserveren.

Hoeveel huisdieren mogen er mee indien huisdieren zijn toegestaan?

In deze accommodaties is maximaal 1 huisdier toegestaan.

Linnengoed

Dienen wij zelf bedlinnen mee te nemen?

Bedlinnen hoeft u niet zelf mee te nemen, bedlinnen is aanwezig in de accommodatie dit is een verplichte afname via Hofstede Welland. Voor de door u aangegeven aantal personen boven de 3 jaar, ligt bedlinnen klaar in de accommodatie. Voor de kinderen onder de 3 jaar kunt u eventueel bedlinnen bij bestellen.

Waar bestaat het bedlinnen uit?

Het bedlinnen bestaat uit 1 dekbedovertrek, 1 kussensloop en een onderlaken.

Wij willen ons eigen bedlinnen meenemen krijgen wij nu korting op de huurprijs?

Nee, dit is een verplichte afname via Hofstede Welland

Onze kinderen zijn 3 jaar, zij slapen op een “groot” bed, kunnen wij hier linnen voor bestellen?

Tijdens het reserveren kunt u eventueel extra bedlinnen bijbestellen.

De reservering is al gemaakt en wij willen extra linnen bestellen kan dit?

Dit is mogelijk, stuurt u aub een email met hierin uw wensen, aankomstdatum, de naam van de accommodatie, en uw reserveringsnummer. De extra kosten dient u bij het inchecken te voldoen. (Let op dat betaling alleen in contanten kan en niet met een Creditcard of pinpas.

Kunnen wij handdoeken huren?

Ja, u kunt bij de reservering handdoeken als extra optie mee huren.

Een handdoekpakket bestaat uit 2 grote handdoeken en 1 kleine handdoek.

Kunnen wij keukendoeken huren?

Ja, u kunt bij de reservering keukendoeken als extra optie mee huren.

Het keukenpakket bestaat uit 2 theedoeken en 2 handdoeken.

Betalingen

Wanneer dienen wij te betalen?

Indien u een definitieve reservering wenst te maken dient u een (aan)betaling te voldoen via een van de online betalingsmogelijkheden.

Wij hebben een aanbetaling gedaan. Wanneer dienen wij de 2e betaling te voldoen?

De tweede betaling dient u 6 weken voor aankomst te voldoen. U krijgt hiervan op tijd een bericht via e-mail.

Moeten we borg betalen?

Ja, u betaalt €100,- borg bij uw boeking.

Wanneer ontvangen wij de borg terug?

U krijgt uw borg binnen 1 week na vertrek teruggestort op uw bankrekening.